Postavy

        Drax
        Vikingský válečník


Vilemín
Laudón
Kamrok
Kunhuta
Uršula
Ramiréz
Isabel
Pyra
Gryf
Omon
Xardas
Zak
Snorri
Makedon
Drax
Frollo
Tir-Ar-Nog
        Drax, Snorri a Makedon se v Kancodlakách usídlili zprvu pro podobnost s jejich původními světy. Makedon, zběhlý v magii, si brzy vybudoval autoritu i mezi Osvícenými a mystické prostředí, ve kterém nebyla nouze o bezdůvodné konfron-tace mu vyhovovalo.

        Drax a Snorri se zpočátku realizovali jako námezdní lovci, ale jejich vztah ke zbraním je brzy přivedl ke zkoumání rudy. Spolu s Makedonem dvojice Drax a Snorri i díky znalostem výroby zbraní a za pomocí podstatně nižšího žáru (způsob, jejž znali ze svého světa) dokázala vyrobit prototyp meče, jenž průměrný “rudný“ meč předčil asi jako lovecký tesák předčí v boji příborový nůž. Lehce lámal běžné meče a na těch „rudných“ dělal velké zuby.

        Drax a Snorri si uvědomili cenu takového objevu i cenu takového meče. Takto vyzbrojená armáda by narušila křehkou rovnováhu sil a král rozhodně nebyl ten správný vládce světa. Objev nesměl být prozrazen. Největší nebezpečí začal představovat nově přišedší alchymista.


Kachlička 2006 © Gryf & Drax & Snorri