Mezi vojáky i těmi, kdo ho znají, budí rozporuplné reakce. Jedni jej považují za hrdinu, druzí za zbabělce.
V bitvě u Krvavých vod velel 3. pěšímu pluku, jež byl zdecimován nezvykle silnými zlobry se zvířeckými rysy. Generál si neuvědomil souvislosti a nevěděl nic o lykantropii. Jako jeden z mála přežil bitvu nezraněn. Byl postaven před vojenský tribunál, degradován na kapitána a poslán do tohohle bohem zapomenutého koutu království.
Styl hraní
Autoritativní, vojenský styl. Rozhodovací iniciativu zpočátku nechává plně na bedrech Správce, po převratu přebírá formálně iniciativu spíše on a nechá si při tom radit od Xardase. Správce bere až jako nižší rozhodovací instanci. Ve městě jakoukoliv zmínku o degradaci trestá osobním soubojem, v němž díky své vynikající bojové přípravě vítězí. Ctižádostivý, jeho míra samostatného rozhodování a sebevědomí je podlomena traumatem prohrané bitvy. Ztratil dle svého názoru čest, ale Xardas mu ji pomůže znovu nalézt.
Potřebné kostýmní a rekvizitní náležitosti
Středověký válečník. Zbroj, kožešina na ramenou. Obouruční zbraň.
Vztahy s ostatními postavami
Klíčové:
Vilemín – přítel, poněkud idealistický pravda, ale vzhledem k subordinaci Laudón o jeho příkazech až do převratu nepochybuje. Po převratu nechává správce žít v idealistických představách.
Xardas – kladný vztah přeroste v klíčový po převratu, kdy se Xardas dozví více o bitvě u Krvavých vod. Seznámí Laudóna s problematikou lykantropie a tím si ho zcela získá. Laudón si totiž uvědomí, že prohrál „podvodem“ a získá tak dle svého názoru ztracenou čest.
Frollo – jeho pozice je do značné míry dána vlivem na Správce, jež formálně vydává příkazy. Laudón příkazy plní, i když s nimi vnitřně nesouhlasí.
Kladné: Zak (rovnej chlap), Kunhuta (disciplinovaná)
Záporné:
Drax & Snorri a Makedon (příliš svobodní, i když dobří bojovníci), Kamrok (špatný vliv na Správce), Ramiréz (je to asi zloděj, ale jak mu to dokázat)
Neutrální: (civilové) Pyra, Ranhojič, Isabel, Uršula
|